ورق گالوانیزه ذوزنقه ای چیست

ورق گالوانیزه ذوزنقه ای نوع خاصی از ورق گالوانیزه است که در آن موج هایی به شکل مربع در عرض ورق ایجاد شده است. فرمینگ ذوزنقه ای از پرطرفدار ترین ورق های فرم دهی شده در بازار می باشد. این نوع از ورق ها به طور کلی در ضخامت های 0.30 میلیمتر تا 2 میلیمتر و با توجه به کاربردی که دارد، تولید و به بازار عرضه می شوند همچنین این نوع ورق معمولا با عرض 1000 میلیمتر و 1250 میلیمتر تولید می گردند. ورق گالوانیزه ذوزنقه را می توان در طول های مختلف با توجه به نیاز و سفارش مشتری تولید نمود که در صورت ثبت سفارش پس از 2 تا 48 ساعت، محصول آماده ارسال برای مشتری خواهد بود. 

این نوع از ورق در برخی از ویژگی ها با ورق گالوانیزه سینوسی تفاوت هایی دارد که این ویژگی ها عبارتند از: شکل ظاهری ورق، ابعاد ورق گالوانیزه، میزان مقاومت فیزیکی ورق.

فرمینگ ورق گالوانیزه ذوزنقه ای

در صورتی که برای تولید این محصول از ورق گالوانیزه با عرض 1250 میلیمتر استفاده شود سه حالت متصور خواهد بود:

  • در فرم ذوزنقه قدیمی یا Ke3: محصول نهایی دارای عرض 1020 میلیمتر می باشد که عرض مفید آن در زمان استفاده تقریبا 880 میلیمتر خواهد بود.
  • در فرم ذوزنقه جدید یا Ke2 : محصول نهایی دارای عرض 1100 میلیمتر می باشد که عرض مفید آن در زمان استفاده تقریبا 1000 میلیمتر خواهد بود.
  • در فرم ذوزنقه مدرن یا KN1 : محصول نهایی دارای عرض 1170 میلیمتر می باشد که عرض مفید آن در زمان استفاده تقریبا 1000 میلیمتر خواهد بود.

و اگر از ورق با عرض 1000 میلیمتر برای فرم دهی استفاده گردد، عرض ورق ذوزنقه ای تولید شده 800 میلیمتر و عرض مفید 720میلیمتر خواهد بود.

کاربرد ورق گالوانیزه ذوزنقه ای چیست

ورق گالوانیزه ذوزنقه ای، به عنوان یک محصول ساختمانی چندمنظوره، در انواع مختلفی از صنایع و کاربردها به کار می‌رود. این ورق‌ها به عنوان پوشش سقف‌ها و دیوارهای جانبی ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما کاربردهای آن ها تنها به این محدود نمی‌شود. با استفاده از ورق گالوانیزه ذوزنقه ای، می‌توان پروژه‌های ساخت و ساز را از ابتدا تا انتها انجام داد. این ورق‌ها از جمله مواد اصلی در ساخت پناهگاه، پارکینگ و حتی ساختمان‌های صنعتی هستند، همچنین آن ها می‌توانند برای حصارکشی در فرآیند ساختمانی مورد استفاده قرار گیرند، سقف‌ها و سطوح خارجی خانه‌های کوچک را پوشش دهند و در تفکیک مناطق مختلف برای بازسازی مغازه‌ها و نواحی ساختمانی نیز به کار روند. با توجه به مقاومت بالای خوردگی و ضدرطوبت بودن، ورق‌های گالوانیزه ذوزنقه ای، انتخابی ایده‌آل برای پروژه‌هایی است که نیازمندی به محصولات با عمر طولانی و کارآمدی در شرایط محیطی مختلف دارند.

کاربرد ورق گالوانیزه ذوزنقه ای چیست

مزایای ورق گالوانیزه ذوزنقه ای

از جمله مزیت های این نوع از ورق می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • امکان نصب آسان و سریع
  • قیمت مناسب
  • زیبایی ظاهری
  • وزن کم
  • ایمنی بالا در برابر زمین لرزه
  • مقاومت در برابر رطوبت و تغییرات آب و هوایی

مزایای ورق گالوانیزه ذوزنقه ای

ورق گالوانیزه ذوزنقه ای به شکل ساده و رنگی تولید می شود که نوع رنگی آن به دلیل جذابیت بصری بالاتر، بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. برای اطلاع از لیست قیمت ورق گالوانیزه و کسب اطلاعات بیشتر در مورد ورق گالوانیزه ذوزنقه ای، می توانید به فروشگاه اینترنتی آهن پخش مراجعه نمایید. اگر می خواهید بدانید ورق گالوانیزه چیست، آهن پخش به طور کامل علاوه بر این متن، اطلاعات کاملی درباره ورق گالوانیزه ارائه داده است.

دیدگاه‌ها  
ببخشید ورق گالوانیزه ذوزنقه ای چیست؟
به نقل از سراوانی:
ببخشید ورق گالوانیزه ذوزنقه ای چیست؟

سلام دوست عزیز؛
ورق گالوانیزه ذوزنقه ای نوع خاصی از ورق گالوانیزه است که در آن موج هایی به شکل مربع در عرض ورق ایجاد شده است و طرفداران زیادی در بازار نیز دارد.
به این مطلب امتیاز دهید
1 از 5 (1 امتیاز)